Subject: C-658/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 17:19:19 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/416
Kohtuasja number: C-658/26
Vastuse kuup�ev: 11.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: alusetu rikastumine; avalik-�iguslikud asutused; hilinenud 
maksmisega v�itlemine �ritehingute puhul; h�vitise maksmine; m�iste 
"�ritehing"; teenuste osutamine
�iguslikud vormid: direktiiv 2011/7/EL

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8932

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium